Mail & Herken en Scan & Herken
Het handmatig invoeren van inkomende facturen is verleden tijd. Met onze volledig geïntegreerde Mail & Herken en Scan & Herken functie, laat je inkomende facturen automatisch herkennen en verwerken in je boekhouding. Je hoeft alleen nog maar de laatste controle uit te voeren. Ideaal toch?
Laat je leveranciers de factuur direct naar je inbox mailen. Deze factuur wordt dan automatisch herkend. Of je maakt foto's van facturen met onze handige app. Zo bespaar je tijd én voorkom je fouten.
Betaal met credits voor de herkenfunctie
Voor de herkenning van inkoopfacturen van leveranciers betaal je per herkenning één credit. Deze credits schaf je aan via het Digitaal Archief van e‑Boekhouden.nl. Onder het kopje 'automatisch herkennen', vind je het huidige aantal beschikbare credits.
Benieuwd wat je betaalt?
Je hebt keuze uit verschillende bundels, waarbij de prijs per credit afneemt bij grotere aantallen. De credits zijn onbeperkt geldig, maar je kunt ze niet terugstorten. Wanneer je twijfelt of de herkenoptie van meerwaarde is voor jouw administratie, raden we aan om te beginnen met een kleine bundel.
Je hebt keuze uit de volgende bundels:
50 credits | € 12,50 | (€ 0,25 p/s) |
250 credits | € 47,50 | (€ 0,19 p/s) |
1000 credits | € 120,00 | (€ 0,12 p/s) |
2000 credits | € 180,00 | (€ 0,09 p/s) |