Automatische incasso
Gemakkelijk jouw facturen laten betalen
Laat je klanten, leden of andere relaties gemakkelijk via automatische incasso betalen. Dit stel je eenmalig in, waarna je geen omkijken meer hebt naar de betaling van de facturen. Dit bespaart je natuurlijk veel tijd!
Je geeft in e‑Boekhouden.nl per factuur aan hoe de klant deze gaat betalen: per reguliere boeking of automatische incasso. Het systeem maakt automatisch een incasso-opdracht aan.
Incassobestand
Heb je een incassocontract met jouw bank? Dan lever je in één keer alle facturen met automatische incasso aan bij jouw bank, via een zogenaamd SEPA-bestand (XML). Dit bestand wordt automatisch opgemaakt in e‑Boekhouden.nl. Je ziet direct welke facturen open staan en wat het totaalbedrag van de incassofacturen is. Het SEPA-bestand verstuur je naar jouw bank, die de facturen vervolgens voor jou incasseert.
Vragen?
Heb je vragen over automatische incasso, of het gebruik van e‑Boekhouden.nl? Bel of mail ons gerust, we helpen je graag!
Gratis uitproberen
Wil je ook alle voordelen van online boekhouden ervaren? Probeer e‑Boekhouden.nl gratis en vrijblijvend uit!